Programy
Gdzie jesteś:
Subiekt 123 - fakturowanie online… i nie tylko

Subiekt 123 - fakturowanie online… i nie tylko

Subiekt 123 jest przyjaznym i łatwym w obsłudze system fakturowania. Umożliwia także zarządzania informacjami o klientach i prowadzenie kartotek usług i towarów. Praca z aplikacją jest możliwa z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z systemu mogą korzystać również przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni  a także firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska – są dostępne w ramach licencji podstawowej -  nie są dodatkowo płatne.  Generowane za pomocą aplikacji dokumenty sprzedażowe wystawiane są w języku polskim.

 

Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

 

Podstawowa wersja programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Atrakcyjną cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

 

Subiekt 123 jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą na poczekaniu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

 

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  •          obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  •          dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  •          prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  •          kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  •          zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  •          połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  •          obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  •          fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  •          dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  •          terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
    z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  •          szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

 

Więcej informacji o Subiekcie 123

Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl