Navireo to zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy. System został stworzony z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa. Posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem - od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, przez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.
System ERP Navireo jest przeznaczony dla firm średniej wielkości (zwykle od kilku do kilkudziesięciu jednocześnie pracujących stanowisk), jedno- lub wielooddziałowych, posiadających wewnętrzny dział IT lub bez działu IT. Powstał z myślą o przedsiębiorstwach, które wymagają indywidualnego podejścia oraz dostosowania systemu do profilu działalności i poszczególnych stanowisk.
Navireo sprawdza się w przedsiębiorstwach o różnych formach organizacyjno-prawnych. Wśród aktualnych użytkowników są zarówno spółki akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawne i inne.
System został wdrożony w wielu firmach handlowych, handlowo-usługowych, ale używają go również przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym (np. producent mebli, producent tynków, a także ubojnia drobiu). Na Navireo swoją działalność opierają sieci handlowe o bardzo różnym asortymencie oraz specyfice funkcjonowania. Są wśród nich firmy sprzedające materiały budowlane, akcesoria i artykuły kosmetyczne, metalowe, biurowe, sprzęt AGD, artykuły spożywcze i wiele innych.
Użytkownicy Navireo to bardzo często przedsiębiorstwa posiadające wiele oddalonych geograficznie lokalizacji pracujących na jednej bazie danych, ale również firmy posiadające tylko jedno miejsce prowadzenia działalności biznesowej.
System Navireo jest skonstruowany jako zintegrowany pakiet ściśle powiązanych modułów pracujących na wspólnej bazie danych odpowiadającej zawsze jednemu podmiotowi gospodarczemu. Motorem bazy danych zastosowanym w Navireojest popularna najnowsza wersja Microsoft SQL Server 2012 (lub Microsoft SQL Server 2008), który w bezpłatnej, ograniczonej wersji SQL Server 2012 Express Edition jest dostarczany wraz z systemem Navireo. Jednakże zalecany jest zakup pełnej wersji Microsoft SQL Server. Wybór jest uzależniony od liczby użytkowników bazy danych oraz od jej przewidywanej wielkości i obciążenia serwera, dlatego zalecany jest zakup pełnej wersji Microsoft SQL Server, która nie stawia użytkownikowi sztywnych ograniczeń.
System doskonale współpracuje z systemami serwerowymi Windows – Windows Server 2008 i 2012 oraz z systemami zainstalowanymi na stacjach roboczych – Windows XP, Windows Vista, Windows 7 i Windows 8.
Navireo można łatwo rozbudować przy użyciu najnowszych technologii, takich jak .NET (Visual Studio 2010, 2008 oraz 2005), SQL, XML.
Dzięki Navireo można dotrzeć do klientów na wiele sposobów. System wspiera sprzedaż w sklepach i hurtowniach, w terenie, sklepie internetowym oraz na aukcjach internetowych. Możliwe jest również prowadzenie rozbudowanych kampanii marketingowych przy współpracy z systemem Microsoft CRM 4.0.
Automatyzacja rutynowych czynności przyspiesza wykonywanie zadań, a tym samym sprzyja zwiększeniu efektywności wykorzystania zasobów firmy (pracowników, środków trwałych itd.).
Navireo umożliwia lepsze zarządzanie przedsiębiorstwem. Rozbudowany moduł generujący zestawienia i raporty pomaga kadrze zarządzającej podejmować decyzje w oparciu o aktualny stan firmy. Łatwiej dostrzec także miejsca wymagające restrukturyzacji i optymalizacji kosztów.
Navireo precyzyjnie odzwierciedla stan towarów w magazynach. Dokładnie wiadomo, kiedy poziom zapasów spada poniżej założonego stanu minimalnego i kiedy należy zamówić towar u dostawcy. System pozwala sprawdzić terminy ważności produktów.
System daje możliwość oprogramowania obiegu dokumentów w firmie za pomocą zdarzeń oraz oprogramowania ścieżki postępowania dla pracownika.
W Navireo obowiązuje zasada jednokrotności wprowadzania danych. Informacje raz wprowadzone do systemu swobodnie przepływają pomiędzy poszczególnymi modułami systemu. Wszystkie moduły współpracują w oparciu o jedną wspólną bazę danych. Wszelkie strategiczne informacje biznesowe firmy znajdują się w jednym zintegrowanym systemie, co zapewnia wygodniejszą i szybszą pracę.
Intuicyjny i ergonomiczny interfejs skraca czas potrzebny na przeszkolenie personelu z obsługi programu. Wszystkie ustawienia wykonywane są w jednym miejscu – pulpicie konfiguracyjnym. Wiele prac wdrożeniowych można wykonać zdalnie, przez Internet. Ponadto Sfera Navireo przyspiesza proces tworzenia rozwiązań dodatkowych dzięki udostępnionym na zewnątrz systemu obiektom biznesowym wraz z metodami pracy z nimi.
System ERP Navireo zbudowany jest ze ściśle zintegrowanych ze sobą modułów, które oferują pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, poprzez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz wymogów Unii Europejskiej.
Duża konfigurowalność, m.in. możliwość elastycznego dopasowania interfejsu do dowolnych profili stanowisk pracowniczych (tzw. kompozycje). Pracownicy posiadają interfejs dopasowany do ich potrzeb, nie widzą funkcjonalności wykorzystywanej na innych stanowiskach lub w innych działach firmy.
Nowoczesny i ergonomiczny interfejs jest bardzo pozytywnie oceniany przez jego użytkowników. Czas szkolenia pracowników do pracy z Navireo jest skrócony do minimum.
Przy tworzeniu systemu zwrócono dużą uwagę na wydajność, która jest szczególnie istotna w firmach operujących dużą liczbą dokumentów. Navireo dobrze sprawdza się w przedsiębiorstwach posiadających od kilku do kilkudziesięciu jednoczesnych użytkowników systemu.
Z systemem dostarczona jest elektroniczna instrukcja obsługi dla użytkowników oraz dokumentacja programistycznego API (Sfera Navireo).
Dzięki Sferze Navireo, specjalnemu interfejsowi programistycznemu, możliwa jest rozbudowa systemu oraz jego integracja z innymi systemami informatycznymi i dowolnymi urządzeniami elektronicznymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie.
Navireo umożliwia tworzenie własnych rozwiązań wchodzących w interakcje z użytkownikiem poprzez reagowanie na wykonywane przez niego operacje – tzw. zdarzenia systemu, czyli pewne punkty kontrolne (np. zapis dokumentu, utworzenie nowego dokumentu itp.). W momencie gdy w systemie uruchamiany jest dany punkt, programista może podłączyć własne rozwiązania funkcjonalne. Możliwe jest np. tworzenie procedur postępowania pracowników (aplikacja prowadzi pracownika w systemie zgodnie z ustalonymi na etapie wdrożenia założeniami).
Navireo cechuje się doskonałym stosunkiem funkcjonalności do ceny.
Modułowa budowa systemu sprawia, że klient ponosi koszty tylko faktycznie używanej funkcjonalności.
Navireo zawiera pulpit konfiguracyjny – narzędzie umożliwiające centralne zarządzanie i parametryzację całego systemu, tworzenie profili użytkowników, plików startowych itp. Zadania administracyjne można wykonać lokalnie lub zdalnie przez Internet. Pulpit konfiguracyjny przeznaczony jest dla wdrożeniowców lub administratorów systemu.
InsERT posiada ponad 20 lat doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla firm. Jest ciągle rozwijającym się, stabilnym przedsiębiorstwem, któremu zaufało tysiące klientów, w tym wiele firm z sektora średnich przedsiębiorstw.
Dzięki sieci partnerskiej na terenie całego kraju specjaliści wdrożeniowi Navireo są bliżej Państwa firm, co jednocześnie obniża koszty wdrożenia i serwisu oprogramowania. Systematyczna weryfikacja firm partnerskich przez InsERT zapewnia wysoki poziom świadczonych usług.
Microsoft Dynamics CRM 4.0 to system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną.
Navireo wspomaga obsługę serwisów Allegro i eBay (w polskich i zagranicznych wersjach), co znacznie ułatwia sprzedaż w Internecie w zakresie międzynarodowym, a tym samym umożliwia dotarcie minimalnym kosztem do odbiorców zagranicznych.
Użytkownik Navireo może w komfortowy sposób prowadzić sklep internetowy. Program umożliwia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, promocjach.
Adres firmy: 80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23 |
|
Telefon: +48 58 557 31 38 |
|
E-mail: |