Gdzie jesteś:
System ERP - Navireo

System ERP - Navireo

 

Navireo to zintegrowany system informatyczny  wspomagający zarządzanie. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy. System został stworzony z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa. Posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem - od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, przez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.

 


O produkcie

 

System ERP Navireo jest przeznaczony dla firm średniej wielkości (zwykle od kilku do kilkudziesięciu jednocześnie pracujących stanowisk), jedno- lub wielooddziałowych, posiadających wewnętrzny dział IT lub bez działu IT. Powstał z myślą o przedsiębiorstwach, które wymagają indywidualnego podejścia oraz dostosowania systemu do profilu działalności i poszczególnych stanowisk.

 

Navireo z powodzeniem mogą wykorzystywać m.in.:

  • firmy prowadzące sprzedaż detaliczną i hurtową;
  • sieci handlowe;
  • firmy prowadzące działalność usługową;
  • hurtownie posiadające własną sieć detaliczną;
  • firmy zajmujące się handlem międzynarodowym;
  • firmy prowadzące sprzedaż internetową (poprzez własne sklepy internetowe lub serwisy aukcyjne), również za granicą (m.in. Wielka Brytania, USA, Niemcy, Węgry, Czechy, Rosja);
  • firmy prowadzące sprzedaż mobilną (vanselling, preselling).

 

Navireo sprawdza się w przedsiębiorstwach o różnych formach organizacyjno-prawnych. Wśród aktualnych użytkowników są zarówno spółki akcyjne, z ograniczoną odpowiedzialnością, jawne i inne.

 

System został wdrożony w wielu firmach handlowych, handlowo-usługowych, ale używają go również przedsiębiorstwa o profilu produkcyjnym (np. producent mebli, producent tynków, a także ubojnia drobiu). Na Navireo swoją działalność opierają sieci handlowe o bardzo różnym asortymencie oraz specyfice funkcjonowania. Są wśród nich firmy sprzedające materiały budowlane, akcesoria i artykuły kosmetyczne, metalowe, biurowe, sprzęt AGD, artykuły spożywcze i wiele innych.

 

Użytkownicy Navireo to bardzo często przedsiębiorstwa posiadające wiele oddalonych geograficznie lokalizacji pracujących na jednej bazie danych, ale również firmy posiadające tylko jedno miejsce prowadzenia działalności biznesowej.

 

Technologia

 

System Navireo jest skonstruowany jako zintegrowany pakiet ściśle powiązanych modułów pracujących na wspólnej bazie danych odpowiadającej zawsze jednemu podmiotowi gospodarczemu. Motorem bazy danych zastosowanym w Navireojest popularna najnowsza wersja Microsoft SQL Server 2012 (lub Microsoft SQL Server 2008), który w bezpłatnej, ograniczonej wersji SQL Server 2012 Express Edition jest dostarczany wraz z systemem Navireo. Jednakże zalecany jest zakup pełnej wersji Microsoft SQL Server. Wybór jest uzależniony od liczby użytkowników bazy danych oraz od jej przewidywanej wielkości i obciążenia serwera, dlatego zalecany jest zakup pełnej wersji Microsoft SQL Server, która nie stawia użytkownikowi sztywnych ograniczeń.

 

System doskonale współpracuje z systemami serwerowymi Windows – Windows Server 2008 i 2012 oraz z systemami zainstalowanymi na stacjach roboczych – Windows XP, Windows Vista, Windows 7 i Windows 8.

 

Navireo można łatwo rozbudować przy użyciu najnowszych technologii, takich jak .NET (Visual Studio 2010, 2008 oraz 2005), SQL, XML.

 

Korzyści z zastosowania Navireo w firmie


Zwiększenie efektywności sprzedaży

 

Dzięki Navireo można dotrzeć do klientów na wiele sposobów. System wspiera sprzedaż w sklepach i hurtowniach, w terenie, sklepie internetowym oraz na aukcjach internetowych. Możliwe jest również prowadzenie rozbudowanych kampanii marketingowych przy współpracy z systemem Microsoft CRM 4.0.

 

Lepsze wykorzystanie zasobów


Automatyzacja rutynowych czynności przyspiesza wykonywanie zadań, a tym samym sprzyja zwiększeniu efektywności wykorzystania zasobów firmy (pracowników, środków trwałych itd.).

 

Obniżenie kosztów działalności


Navireo umożliwia lepsze zarządzanie przedsiębiorstwem. Rozbudowany moduł generujący zestawienia i raporty pomaga kadrze zarządzającej podejmować decyzje w oparciu o aktualny stan firmy. Łatwiej dostrzec także miejsca wymagające restrukturyzacji i optymalizacji kosztów.


Lepsze zarządzanie magazynem


Navireo precyzyjnie odzwierciedla stan towarów w magazynach. Dokładnie wiadomo, kiedy poziom zapasów spada poniżej założonego stanu minimalnego i kiedy należy zamówić towar u dostawcy. System pozwala sprawdzić terminy ważności produktów.

 

Usprawnienie obiegu dokumentów


System daje możliwość oprogramowania obiegu dokumentów w firmie za pomocą zdarzeń oraz oprogramowania ścieżki postępowania dla pracownika.


Szybki dostęp do informacji


W Navireo obowiązuje zasada jednokrotności wprowadzania danych. Informacje raz wprowadzone do systemu swobodnie przepływają pomiędzy poszczególnymi modułami systemu. Wszystkie moduły współpracują w oparciu o jedną wspólną bazę danych. Wszelkie strategiczne informacje biznesowe firmy znajdują się w jednym zintegrowanym systemie, co zapewnia wygodniejszą i szybszą pracę.

 

Szybki proces wdrożenia systemu


Intuicyjny i ergonomiczny interfejs skraca czas potrzebny na przeszkolenie personelu z obsługi programu. Wszystkie ustawienia wykonywane są w jednym miejscu – pulpicie konfiguracyjnym. Wiele prac wdrożeniowych można wykonać zdalnie, przez Internet. Ponadto Sfera Navireo przyspiesza proces tworzenia rozwiązań dodatkowych dzięki udostępnionym na zewnątrz systemu obiektom biznesowym wraz z metodami pracy z nimi.

 

Dlaczego warto kupić Navireo

 

Bogata funkcjonalność

 

System ERP Navireo zbudowany jest ze ściśle zintegrowanych ze sobą modułów, które oferują pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, poprzez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz wymogów Unii Europejskiej.

 

Duża konfigurowalność

 

Duża konfigurowalność, m.in. możliwość elastycznego dopasowania interfejsu do dowolnych profili stanowisk pracowniczych (tzw. kompozycje). Pracownicy posiadają interfejs dopasowany do ich potrzeb, nie widzą funkcjonalności wykorzystywanej na innych stanowiskach lub w innych działach firmy.

 

Intuicyjna obsługa systemu

 

Nowoczesny i ergonomiczny interfejs jest bardzo pozytywnie oceniany przez jego użytkowników. Czas szkolenia pracowników do pracy z Navireo jest skrócony do minimum.

 

Niezawodność i wydajność

 

Przy tworzeniu systemu zwrócono dużą uwagę na wydajność, która jest szczególnie istotna w firmach operujących dużą liczbą dokumentów. Navireo dobrze sprawdza się w przedsiębiorstwach posiadających od kilku do kilkudziesięciu jednoczesnych użytkowników systemu.

 

Nowoczesna i udokumentowana technologia

 

Z systemem dostarczona jest elektroniczna instrukcja obsługi dla użytkowników oraz dokumentacja programistycznego API (Sfera Navireo).

 

Łatwość rozbudowy

 

Dzięki Sferze Navireo, specjalnemu interfejsowi programistycznemu, możliwa jest rozbudowa systemu oraz jego integracja z innymi systemami informatycznymi i dowolnymi urządzeniami elektronicznymi wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie.

 

Możliwość tworzenia własnych rozwiązań

 

Navireo umożliwia tworzenie własnych rozwiązań wchodzących w interakcje z użytkownikiem poprzez reagowanie na wykonywane przez niego operacje – tzw. zdarzenia systemu, czyli pewne punkty kontrolne (np. zapis dokumentu, utworzenie nowego dokumentu itp.). W momencie gdy w systemie uruchamiany jest dany punkt, programista może podłączyć własne rozwiązania funkcjonalne. Możliwe jest np. tworzenie procedur postępowania pracowników (aplikacja prowadzi pracownika w systemie zgodnie z ustalonymi na etapie wdrożenia założeniami).

 

Przystępna cena oraz niskie koszty posiadania

 

Navireo cechuje się doskonałym stosunkiem funkcjonalności do ceny.

 

Elastyczny system licencjonowania

 

Modułowa budowa systemu sprawia, że klient ponosi koszty tylko faktycznie używanej funkcjonalności.

 

Centralne narzędzie konfiguracyjne

 

Navireo zawiera pulpit konfiguracyjny – narzędzie umożliwiające centralne zarządzanie i parametryzację całego systemu, tworzenie profili użytkowników, plików startowych itp. Zadania administracyjne można wykonać lokalnie lub zdalnie przez Internet. Pulpit konfiguracyjny przeznaczony jest dla wdrożeniowców lub administratorów systemu.

 

Uznana marka producenta

 

InsERT posiada ponad 20 lat doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla firm. Jest ciągle rozwijającym się, stabilnym przedsiębiorstwem, któremu zaufało tysiące klientów, w tym wiele firm z sektora średnich przedsiębiorstw.

 

Kompetentna i dobrze zweryfikowana sieć wdrożeniowa

 

Dzięki sieci partnerskiej na terenie całego kraju specjaliści wdrożeniowi Navireo są bliżej Państwa firm, co jednocześnie obniża koszty wdrożenia i serwisu oprogramowania. Systematyczna weryfikacja firm partnerskich przez InsERT zapewnia wysoki poziom świadczonych usług.

 

Integracja z Microsoft Dynamics CRM 4.0

 

Microsoft Dynamics CRM 4.0 to system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną.

 

Współpraca z serwisami aukcyjnymi

 

Navireo wspomaga obsługę serwisów Allegro i eBay (w polskich i zagranicznych wersjach), co znacznie ułatwia sprzedaż w Internecie w zakresie międzynarodowym, a tym samym umożliwia dotarcie minimalnym kosztem do odbiorców zagranicznych.

 

Współpraca ze sklepem internetowym

 

Użytkownik Navireo może w komfortowy sposób prowadzić sklep internetowy. Program umożliwia bezproblemowe przesyłanie wszelkich informacji o towarach, cenach, statusach zamówień, promocjach.

Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl

W dniach 31.05 (Boże Ciało) oraz 01.06 (piątek) 2018r. firma BTCH będzie zamknięta. Zamówienia złożone w tym okresie zostaną zrealizowane w poniedziałek, 4 czerwca 2018 r.