BTCH - Autoryzowany Partner Insert
Gdzie jesteś:
Rozwiązania dla piekarni

Rozwiązania dla piekarni

Wersja dedykowana do obsługi PIEKARNI programu NAVIREO firmy InsERT.


Obsługa programu jest tak szybka, prosta i przyjazna, że można w to uwierzyć tylko wtedy, gdy się to zobaczy na własne oczy i samemu użyje.


Do nabycia podstawowych umiejętności obsługi modułu piekarni wystarczy zaledwie kilka minut.


Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją video oprogramownia Navireo dla Piekarni:

 

Dokumenty dostawy

Rozliczenia kierowców

Zwroty i Fakturowanie

 Automatyczna waga w piekarni



W celu poprawy jakoścy wyświetlanych filmów prosimy o ustawienie wyższej jakości video (podpowiedz poniżej):



Zachęcamy do skorzystania z:

  • bezpłatnej prezentacji w siedzibie Państwa Firmy,
  • bezpłatnej instalacji i przykładowej konfiguracji na komputerach w Państwa Firmie,
  • bezpłatnego korzystania w celach testowych przez okres 2 tygodni z zainstalowanego oprogramowania.

 

Program nie narzuca konieczności wprowadzania dokumentów stanów magazynowych wyprodukowanego pieczywa.
Można to robić, ale nie jest to konieczne. Zastosowane algorytmy pozwalają na prawidłową i dokładną kontrolę kosztów produkcji bez potrzeby takiego czasochłonnego i pracochłonnego wprowadzania danych z produkcji.


NAVIREO oferowane jest w systemie modułowym. Oznacza to, można zakupić wybrane moduły, do których, w zależności od potrzeb, można później dodawać następne, aż do stworzenia potężnego, zintegrowanego systemu obsługi wszystkich działów Firmy.

Program NAVIREO został opracowany przez firmę InsERT, z której programów korzysta już ponad 460 000 podmiotów gospodarczych w Polsce.

Łatwo dostępny serwis 24/7, w tym tani i szybki serwis zdalny, bez potrzeby dojazdu serwisanta.


Program NAVIREO dedykowany dla piekarni to m.in.:

  • ogromna oszczędność czasu i nakładu pracy przy wypisywaniu zamówień i wydań towaru do sklepu.
    Dla przykładu: czas potrzebny na powielenie jednego Dokumentu Dostawy zawierającego nawet 100 pozycji nie przekracza kilkunastu sekund. Oznacza to, że w tym przykładzie dokumenty do 100 różnych sklepów (i to przy założeniu, że każdy sklep zamawia co innego, w ilości co najmniej 100 różnych pozycji asortymentowych) można wygenerować w 25 minut.
  • sprawna obsługa dokumentów dla kierowców/dostawców
  • seryjne wydruki: jednym kliknięciem można od razu „za jednym zamachem” wydrukować wszystkie 100 lub więcej dokumentów od razu dla wszystkich kierowców / dostawców / konwojentów
  • możliwość zautomatyzowania powielania Zamówień lub Dokumentów Dostawy lub WZ indywidualnie dla każdego sklepu do wyboru na wiele różnych sposobów:
    - na podstawie zamówienia z poprzedniego dnia,
    - na podstawie zamówienia z tego samego dnia poprzedniego tygodnia,
    - na podstawie wskazanego wzorca dla danego sklepu dla danego dnia tygodnia,
    - wg poprzedniego zamówienia tego samego lub innego sklepu,
    - wg dowolnego innego wzorca albo w ogóle bez wzorca,
    - w każdej chwili jednym kliknięciem można zamieniać sposób powielania na jeden z wyżej wymienionych
  • możliwość zmian asortymentu, ilości oraz ceny niezależnie od tego, na podstawie jakiego wzorca jest generowane nowe zamówienie/ wydanie dla danego sklepu
  • bardzo proste trwałe ustalenie indywidualnych cen dla każdego artykułu (odpowiednie ceny same automatycznie wprowadzają się dla wybranego kontrahenta)
    - może być inna dla każdego sklepu, również z możliwością zmiany tej ceny lub z możliwością blokady zmiany cen przez operatora w chwili wystawiania nowego dokumentu
  • prosta i szybka obsługa zwrotów pieczywa od odbiorców na wiele różnych sposobów, np.:
    - w tradycyjny sposób, poprzez tzw. „płatność chlebem” (lub dowolnym innym asortymentem piekarniczym) jako ekwiwalent za zwrócone pieczywo.
    Program sam wylicza ilość takiego ekwiwalentu, pomija go przy fakturowaniu ale uwzględnia w automatycznie generowanym codziennym planie produkcji
    - zgodnie z wymogami Urzędów Skarbowych, które nakazują wystawianie faktury korygującej
    - jako zwrot towaru bez faktury korygującej, jeżeli nie podlegał on wcześniejszemu fakturowaniu
    - możliwość komasowania i jednorazowego wprowadzania/podliczania zwrotów raz na kilka dni (np. raz na tydzień)
    - czynność tę można wykonywać częściami, także wielokrotnie poprawiać – w zależności od przyjętego sposobu organizacji pracy
    - w chwili fakturowania program automatycznie uwzględnia zwroty z dowolnego wybranego okresu (z reguły z 7 dni)
  • wystawianie jednym kliknięciem Faktury sprzedaży VAT dla wielu WZ-tek z wielu dni (zazwyczaj z tygodnia)
    z jw. automatycznym uwzględnieniem zwrotów pieczywa z każdego dnia
  • automatyczne fakturowanie bez odliczania zwrotów, jeżeli zwroty zostały rozliczone „chlebem na wymianę”
  • kontrola na bieżąco zwrotów pieczywa od poszczególnych sklepów, wielowariantowo:
    - kwotowo zbiorczo w różnych dowolnie wybranych, bardzo łatwo definiowalnych przedziałach czasowych
    - jak wyżej ale ilościowo
    - ilościowo/kwotowo w rozbiciu na asortymenty i wybrane dowolne okresy czasowe
    - ustalanie kto i kiedy ma największe zwroty (kwotowo lub ilościowo, zbiorczo lub w rozbiciu na asortyment)
  • wydruk etykiet na poszczególne asortymenty, także na opakowania zbiorcze, wraz z kodami kreskowymi
  • na życzenie (opcjonalnie) dokumenty wymagane przez HACCP
  • automatyczne błyskawiczne generowanie danych do planowania produkcji na podstawie złożonych zamówień od klientów.
    Informacja ta może być wielokrotnie aktualizowana i generowana natychmiast po wprowadzeniu kolejnych zamówień od klientów lub zmian na tych zamówieniach.
  • Pełna automatyzacja księgowania – dokumenty sprzedaży powstałe w module handlowym
    wprowadzane są do Ksiąg Handlowych całkowicie automatycznie – jednym kliknięciem nawet tysiące dokumentów.
  • Możliwość wielowariantowego sposobu obsługi sklepów firmowych – począwszy od prostej współpracy z wykorzystaniem w oddziałach jedynie najzwyklejszych,
    nawet bardzo starych, kas fiskalnych, poprzez nowoczesne kasy fiskalne łączące się z centralnym serwerem firmowym
    a skończywszy na modnych urządzeniach terminalowych z ekranami dotykowymi. Wszystko to w ramach jednego spójnego zintegrowanego systemu.
  • Możliwość stopniowej rozbudowy. Można zacząć od małego pojedynczego modułu i stopniowo w miarę wzrostu potrzeb uzupełniać go o kolejne funkcjonalności.

 

Oprócz opisanych możliwości program oferuje wszystkie standardowe funkcje związane z dokumentacją magazynową, finansową, płacową i kadrową firmy a więc np..:

  • kontrolę rozrachunków (należności i zobowiązań)
  • ewidencje VAT
  • raporty kasowe i bankowe
  • przetwarzanie danych o kontrahentach (CRM)
  • naliczanie wynagrodzeń (również z automatycznym powiązaniem z produkcją)
  • kontrolę ewidencji czasu pracy (automatyczne uwzględnianie urlopów, zwolnień, nieobecności)
  • dokumentację kadrową (umowy, zlecenia, zaświadczenia, badania lekarskie, uprawnienia, szkolenia BHP i inne z kontrolą ważności/wygaśnięcia itp.)
  • wiele analiz (prezentowanych tabelarycznie i graficznie) wraz z możliwością dodawania zupełnie nowych zestawień
    sporządzanych na życzenie i zgodnie z indywidualnymi wymaganiami i potrzebami użytkownika

 

Oraz wiele, wiele innych funkcjonalności.

Zapraszamy do zapoznania się z programem.


Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania związane z programem i zaprezentujemy jego działanie na miejscu w Państwa Firmie lub w siedzibie BTCh w Gdańsku.

Kontakt z nami

Adres firmy:

80-462 Gdańsk, ul. Dywizjonu 303 nr 23

Telefon:

+48 58 557 31 38

E-mail:

btch@btch.pl